دوشنبه , 1 آبان 1396
نیکا وب
نیازمندیها
اعلان
خانه » اخبار و مقالات » تبلیغات ‌پستی (روش های تبلیغ)

تبلیغات ‌پستی (روش های تبلیغ)

تبلیغاتی که به طور مستقیم از طریق پست برای مشتریان فرستاده میشوند، کاملاً میتوانند با ماهیت و نوع نیاز مشتریان در ارتباط باشند.

شما میتوانید یک فهرست ثابت از مشتریان کنونی و یا از مشتریانی که میتوانند مخاطب بالقوه شما باشند، تهیه کنید.این کار را میتوانید از طریق جمع آوری کارت های ویزیت دنبال کرده و مدام لیستی را که از این طریق تهیه کرده اید ، به روز کنید ، چرا که همواره در چنین مواردی این خطر بالقوه وجود دارد که لیست شما قدیمی شود.بنابراین همیشه در صدد اصلاح آدرس هایی باشید که برگشت خورده اند در استفاده از فهرست پستی به دلیل هزینه هایی که در بر دارد ، همیشه باید محتاط بود.ضمناً فراموش نکنید که مشتریان را نباید با اطلاعات فراوان ، بمباران کرد!

 

تبلیغات پستی

تبلیغات پستی

یک نظر

  1. That’s a shrewd answer to a tricky queotisn

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*