دوشنبه , 1 آبان 1396
نیکا وب
نیازمندیها
اعلان
خانه » اخبار و مقالات » 21 روش عالی برای ایجاد کسب و کاری پر سود » 3- تعیین کنید دقیقاً مشتری شما چه کسانی هستند

3- تعیین کنید دقیقاً مشتری شما چه کسانی هستند

مشتری شما چه کسی است؟

تعیین کنید مشتری شما دقیقاً چه کسی است؟

در حیطه کاری بازاریابی و فروش و سوددهی یک سوال اساسی وجود دارد. توانایی پاسخ دادن به این سوال میتواند تعیین کننده موفقیت در کسب و کارتان باشد!

” مشتریان من چه کسانی هستند؟! “

سعی کنید مشتری خودتان را با دقت و وسواس زیاد مشخص کنید. مثلاً برای خودتان مشخص کنید که سن مشتری شما، تحصیلاتش، درآمدش، جایگاه او در کسب و کار خودش، محل جغرافیاییش چیست! به عبارتی سعی کنید هر اطلاعاتی از مشتری که به فکرتان میرسد را برای خودتان لیست کنید تا بتوانید با دقت، آن ها را بررسی کنید!

یادتان باشد؛ همیشه درباره مشتری و بازار کارتان، تفکر از صفر را به کار ببرید!

وقتی مشخص کنید مشتری های شما “دقیقاً” چه کسانی هستند؛ به راحتی میتوانید تعیین کنید مشتری های پرسود فردای شما چه افرادی هستند!

 

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*